Lázár János a MÁV vezetőinek: „Ne okoskodjanak, hanem csinálják azt, amire utasítottam őket!”

2023. augusztus 30. 20:51

„Aki egy nyolcszázmilliárd forintos kasszában nem találja meg a 32 milliárd forintot, az tegye le a lantot” – üzente a miniszter.

2023. augusztus 30. 20:51

A 24.hu szerint a Bécsbe tartó, Budapest–Győr–Hegyeshalom vonalon súlyos műszaki probléma állt elő, ami miatt a műszaki egyetem jelenleg is felülvizsgálatot tart. Lázár János az eset kapcsán azonnali intézkedésre utasította a MÁV-ot. 

 

Ha nem lépünk azonnal, akkor le kell zárni a vonalat,

 

 amely beláthatatlan következményekkel járna a személyszállításra és áruszállításra is” – fogalmazott a miniszter, majd hozzátette: „Arra szeretném kérni a sajtón keresztül a MÁV vezetését, hogy ne okoskodjanak, hanem csinálják azt, amire utasítottam őket, 

garantálják az emberek biztonságát, azonnal kezdjék meg a helyreállítást.” 

Arra a felvetésre pedig, hogy a MÁV szerint ez az összes többi, 2024–re tervezett felújítás kárára lehetséges csak pluszforrás nélkül, Lázár így válaszolt: „Aki egy nyolcszázmilliárd forintos tömegközlekedési kasszában nem találja meg a 32 milliárd forintot most, amivel majd később elszámolunk, az tegye le a lantot!”

Nyitókép: Képernyőfotó

 

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!

Összesen 87 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
gekk
2023. augusztus 31. 14:34
Lézerdzsonink megmondta a tutit. Mondjuk a gazdájának miért nem érvelt így pl. a pedagógusok béremelése miatt? Tök egyszerű lett volna.
contractor-2
2023. augusztus 31. 12:13
Roppant nagy szükség volt erre a román hülyére újra a kormányban, mert épp jól megvoltunk nélküle 4 évig. Igazi idióta.
szemlelo-2
2023. augusztus 31. 09:52
"Ha nem lépünk azonnal, akkor le kell zárni a vonalat" Hagyjuk már a hülyeséget, miniszter úr! Emellett az, hogy 100-ra korlátozzák a többnyire 120-as, 140-es sebességet, önmagában nem okozhat tetemes késéseket. (160 csak Tatán túl van). Mindemellett karban kellene tartani a vonalat, mert az , hogy egyszer szépen kiépítették, nem örökre szóló megoldás.
Ergit
2023. augusztus 31. 09:52
Az a meglátásom, hogy túl nagyra nőtt minden vállalatnál a vezetőség,- kis vezető, kicsit nagyobb vezető, közőp vezető, igazgató, vezérigazgató... - és a végén a sok bába közt elvész a gyerek, vagyis, amikor gyorsan és hathatósan kell dönteni, lépni, celekedni, akkor a vezetés lefagy, túlontúl nagy a bürokrácia! Mindenki félti a kis vezetői állását, aztán csak tologatják az aktákat vele pedig a felelősséget. Aki meg igazán tenen valamit, azt leállítják, lehülyézik, kirúgják....
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!