Árpád hídi gázolás: így védenék ki a tragédiákat az autógyártók

Nyugaton bevett modell, hogy egy sokszáz lóerős autót csak úgy adnak oda az ügyfélnek, ha elvégez egy vezetéstechnikai tréninget, jön ez itthon is?

Azonban a bűnösséget beismerte.
A Mandiner olvasói emlékezhetnek rá, hogy lapunk korábban több cikket is szentelt az Árpád hídon történt balesetnek. A fél országot megdöbbentette az Árpád hídon történt tragikus baleset, mikor két BMW és egy Mercedes gyorsult egyet a Buda felé vezető oldalon.
Mostanra kiderült, hogy az igazságügyi műszaki szakértői vélemény szerint a Mercedes luxus-sportkocsi
legalább 137 km/óra sebességgel száguldott, mielőtt kisodródva elgázolta a szabályosan közlekedő kerékpárost,
aki két végtagját is elvesztette az ütközés során, majd a kórházba szállítás után meghalt.
A 24.hu értesülései szerint, a baleset okozója beismerte a bűnösségét,
azt viszont tagadja, hogy versenyzés történt volna.
A férfi saját bevallása szerint csak azért hajtott gyorsan, mert túl közel és gyorsan jöttek utána.
***
Ezt is ajánljuk a témában
Nyugaton bevett modell, hogy egy sokszáz lóerős autót csak úgy adnak oda az ügyfélnek, ha elvégez egy vezetéstechnikai tréninget, jön ez itthon is?
Nyitókép: MTI/Mihadák Zoltán