Balhé a stúdióban: kifütyülték a románok Kelemen Hunort az élő választási műsorban
A műsorvezetőnek kellett közbeavatkoznia.
Az előző országgyűlési választás eredményét nagyon csúnyán benézte Publicus.
A baloldal holdudvarához tartozó, Pulai András nevével fémjelzett Publicus Kutató és Tanácsadó Intézet Kft. nettó árbevétele több mint 231 millió forintra nőtt, amely 16 százalékkal meghaladta a 2021-es 199 millió forintos eredményt – írta meg a Magyar Nemzet.
A lap tájékoztatott róla, hogy
Ráadásul 2017 óta folyamatosan növekedni tudnak. A cég nyeresége ezzel párhuzamosan nőtt, 2021-ben még 70,8, míg 2022-ben már 98 millió forint adózás előtti eredményt értek el, ami közel negyvenszázalékos növekedést feltételez.
A Magyar Nemzet emlékeztetett, hogy a Publicus az országgyűlési választás napján azt közölte, hogy „zárul az olló, az ellenzék aktivitása magas, a Fidesz-szavazóknál elbizonytalanodás tapasztalható”. Később azonban a Fidesz–KDNP rekordmennyiségű szavazatot szerzett, Pulaiék utolsó, közvetlenül a választások előtt döntetlenhez közeli eredményt jelző kutatása pedig
A Publicus Kft. neve a dollárbaloldal külföldi kampányfinanszírozásakor is előkerült. A lap közlése szerint a Publicus partnerei között található a Róna Dánielhez köthető 21 Kutatóközpont, a Soros György által is támogatott ActionAid adománygyűjtő szervezet, a BKK Zrt., Budapest önkormányzata, az Európai Parlament, a Friedrich Ebert Stiftung, Kazincbarcika polgármesteri hivatala, a Mérték Médiaelemző Műhely, az Ökopolisz Alapítvány, Pécs önkormányzata, valamint még sokan mások.
***
Nyitókép: Mandiner / Ficsor Márton