Az oldal adataiból az is kiderül, hogy a hirdetéseket a 2002-ben alapított Splendidea Communications Kft. finanszírozza, amelynek árbevétele 2020-ban 232 millió, 2021-ben viszont már csaknem 300 millió forint volt.
Mint a Magyar Nemzet cikke is felhívja a figyelmet, a Splendidea a kormányváltás előtt Privy Council Communications Tanácsadó Kft. néven is futott. Az akkori cég a Somogyi Zoltán által igazgatott Capital Group cégcsoport tagja volt.
Ahogy pedig nemrég kiderült, az USA nagykövetségének nemrég indított „Ruszkik haza” plakátkampányát Somogyi Zoltán cége is segítette. A hirdetés természetesen megtalálható az oldalon is.
A külügy már korábban tiltakozott
A Nyugati Pályán célja, „hogy megszólítsa azokat, akiket érdekel Magyarország jelene és jövője, az, hogy merre, milyen pályán haladunk. Mi úgy gondoljuk, Magyarország a Nyugathoz tartozik, és a jövőben is a nyugati pályán érdemes folytatnia”. Azonban