Dübörög a turizmus: több mint félmillió külföldi érkezett hazánkba szeptemberben

A turizmus Magyarország egyik húzóágazata, amely hazánk GDP-jének 13 százalékát adja.

Ezzel is népszerűsítik Magyarország legtüzesebb italát.

Hazánkban vendégeskedő külföldiek számára indított egy hónapos pálinka népszerűsítő kampányt az Agrármarketing Centrum. A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren található Heinemann Duty Free Skycourt üzletében nem csak megízlelhetik, de hazautazás előtt meg is vásárolhatják a hungarikumot – közölte az Agrármarketing Centrum.
A honlapon közölték, hogy a 2023. március 31-ig tartó kampány során
a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér vámmentes zónáján áthaladók.
A kóstoltatás a következő időpontokban lesz elérhető:
A pálinkát 2013-ban vették fel a hungarikumok közé.
Nyitókép: MTI/Rosta Tibor