Autóval ütközött a vonat, tetemes késésre lehet számítani az egyik fő vasútvonalon

Az érintett járatok szombaton helyjegy nélkül is igénybe vehetőek.

Úgy tűnik nem sikerült rendesen felújítani a teret.
A Mandiner korábban részletesen beszámolt arról, hogy átadták a felújított Blaha Lujza teret.
Azonban kiderült, hogy újfent feljött a bazalt kockakő a felújított Blaha Lujza téren.
A kivitelezés során a pihenőrésznél a térköveket cserélni kellett, a tér másik oldalán pedig először úgy rakták le a köveket, hogy nem ért össze a két irányból rakott minta, majd sufnituning módszerrel, betonnal öntötték ki a hézagot – írta meg pénteken a Magyar Nemzet.
A lap megírta, hogy amikor átadták a felújított Blaha Lujza teret, szinte azonnal darabokban jött fel a bazalt kockakő. Kérdéses, hogy ki és miért kezdte felszedni a burkolatot az egyik pihenőszék mellett.
de az is lehetséges, hogy egy rosszul lerakott, gyenge minőségű kő körül kezdték bontani a burkolatot. A lap az ügyben kereste a fővárost, de mindeddig nem kaptak választ a felmerülő kérdéseikre.
A lap hozzáteszi, hogy szintén kontármunka jellemzi a tér másik oldalán lerakott járólapokat, amit a tér két oldaláról kezdtek befelé rakni a munkások, ám a találkozási pontnál nem passzolnak a lapok egymásba. Ezt a hibát úgy is hagyta a kivitelező, a réseket pedig betonnal öntötték ki, ahogy minden más olyan helyen, ahol oszlopot kellett kikerülni.
A nyitókép illusztráció. Fotó: MTI/Balogh Zoltán