s nemcsak azon a lakótelepen, illetve családi házas övezetben, ahol lakóknak urnákhoz kell járulniuk, hanem az egész városban, így meglehetősen erőteljes és durva kampány folyik. Nem elsősorban az utcákon, ahol plakátokkal, standokkal próbálják meggyőzni a választókat, hanem a közösségi médiában. Ennek inkább Szollár Zoltán az elszenvedője, kamuprofilokkal támadják a munkája, a bortermelése miatt, a minap például azt vágták a fejéhez, hogy kannásbort árul.
Nagyon rossz a viszony a két oldal között
Persze nem meglepő, hogy ilyen a kampány, a helyi közéletet a 2019-es választás óta a komoly adok-kapok jellemzik, az ellenérdekű felek inkább ellenségnek, mint ellenfélnek tekintik egymást. A többségbe került ellenzék azonnal hatalmas átvilágítási akciókba kezdett, azt hirdetve, hogy meg akarják tisztítani a közéletet, több ügyben feljelentették a régi-új polgármestert. Ezek a vizsgálatok azután azzal végződtek, hogy valójában nem találtak törvénysértéseket, s a rendőrségi ügyek is mind elhaltak, ezzel szemben viszont milliókat kellett fizetni az ügyvédeknek.
A fideszes városvezető viszont nem volt hajlandó alpolgármestert jelölni az ellenzék soraiból, így az ő munkáját csak egy kormánypárti alpolgármester, Gyurkovics János segíti, őt kénytelen volt az ÉSZ megszavazni, mert a törvény ezt előírja. Az ellenzék ennek kompenzálásaként a három bizottság helyett ötöt hozott létre, s ezt, illetve a különböző önkormányzati cégek vezető testületeit telepakolta a saját embereivel,
hiszen a kampánysegítőket „ki kellett fizetniük”.