Megvan a MÁV új vezére, komoly feladatokat bíztak Pafféri Zoltánra

2022. június 14. 20:37

A szaktárca számos feladat elvégzésével bízta meg az új MÁV-vezért, ilyen a járműpark teljes megújítása, a vonatok pontosságának javítása, a forgalomirányítás és utastájékoztatás fejlesztése.

2022. június 14. 20:37
null

Pafféri Zoltán váltja Homolya Róbertet a MÁV-csoport élén – értesült az Index. A Volánbusz Zrt. elnök-vezérigazgatója kedd délután fogadta el a felkérést a MÁV-VOLÁN-csoport elnök-vezérigazgatói pozíciójára. A döntést Vitézy Dávid államtitkár jelentette be az új elnök-vezérigazgatóval együtt a MÁV-Volán menedzsmentjének. Homolya Róbert június 15-i hatállyal távozik jelenlegi posztjáról. A szakmán belül nyílt titok volt, hogy az elmúlt hónapokban sokak szemét szúrta a MÁV által fizetett, európai összevetésben is kiugró vontatásienergia-ár, ami a hazai vasúti árufuvarozás ellehetetlenülésével fenyegetett.

A lap értesülése szerint a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM) számos feladat elvégzésével bízta meg az új MÁV-vezért, ilyen a járműpark teljes megújítása, a vonatok pontosságának javítása, a forgalomirányítás és utastájékoztatás fejlesztése.

Pafféri Zoltán korábban azt mondta, a Budapest–Belgrád-vasútvonal átépítése 2023-ra készülhet el, de persze nincs kőbe vésve semmilyen dátum. A projekt megvalósulásával három és fél órára csökken az utazási idő a két főváros között.

(Fotó: Pafféri Zoltán, a Volánbusz Zrt. elnök-vezérigazgatója (elöl) a Budapest Fejlesztési Központ és a MÁV-Volán-csoport közös sajtótájékoztatóján a Hotel Budapest előtt 2022. március 19-én. MTI/Szigetváry Zsolt)

Összesen 6 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
konfucius
2022. június 27. 09:34
A járműpark egy részén nincs mit megújítani, mert most jöttek le a szalagról. A régi mozdonyok helyére elvileg kiírták a tendert. A vidéken szolgáló bhv kocsik ezreit pedig irreális elvárás teljesen lecserélni pár év alatt (de elindítani el kell !). A kőbánya teher bizber javítása egy éve várat magára. A nyári időszakban visszaállnak az elővárosba a fecske bhv-k, mert kell a sok flirt a Balaton mellé vagy máshová. A Balaton és Tópart ic-k légkondis (nem ic) kocsikat kérnek, a Tópart büfékocsit is. A keleti végeken is össze-vissza a helyzet. Szóval van feladat bőven, és haladni is kell, ahhoz viszont rendes árazással kéne a pályázatokat futtatni. Az nem állapot, hogy állomási szemeteskukát csak egy cégtől lehet venni, 300.000 Ft-os darabáron. Volt haladás az elmúlt években, és nagyon sok még a feladat. Dolgozni ezerrel, sok sikert, és eszet, tisztességet hozzá!
Magyarok Pásztora
2022. június 14. 23:24
Tartsa be a máv a menetrendet! Utolsó szemét vállalat.
Nannyó
2022. június 14. 21:36
"a vonatok pontosságának javítása" ha- haha- hahaha...........
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!