Féktelen indulatok és ordibálás Kőbányán: Lázár Jánost és Arató Gergelyt sokkolta a magyar valóság (VIDEÓ)
Szörnyű állapotok uralkodnak a vasútállomáson.
A szaktárca számos feladat elvégzésével bízta meg az új MÁV-vezért, ilyen a járműpark teljes megújítása, a vonatok pontosságának javítása, a forgalomirányítás és utastájékoztatás fejlesztése.
Pafféri Zoltán váltja Homolya Róbertet a MÁV-csoport élén – értesült az Index. A Volánbusz Zrt. elnök-vezérigazgatója kedd délután fogadta el a felkérést a MÁV-VOLÁN-csoport elnök-vezérigazgatói pozíciójára. A döntést Vitézy Dávid államtitkár jelentette be az új elnök-vezérigazgatóval együtt a MÁV-Volán menedzsmentjének. Homolya Róbert június 15-i hatállyal távozik jelenlegi posztjáról. A szakmán belül nyílt titok volt, hogy az elmúlt hónapokban sokak szemét szúrta a MÁV által fizetett, európai összevetésben is kiugró vontatásienergia-ár, ami a hazai vasúti árufuvarozás ellehetetlenülésével fenyegetett.
A lap értesülése szerint a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM) számos feladat elvégzésével bízta meg az új MÁV-vezért, ilyen a járműpark teljes megújítása, a vonatok pontosságának javítása, a forgalomirányítás és utastájékoztatás fejlesztése.
Pafféri Zoltán korábban azt mondta, a Budapest–Belgrád-vasútvonal átépítése 2023-ra készülhet el, de persze nincs kőbe vésve semmilyen dátum. A projekt megvalósulásával három és fél órára csökken az utazási idő a két főváros között.
(Fotó: Pafféri Zoltán, a Volánbusz Zrt. elnök-vezérigazgatója (elöl) a Budapest Fejlesztési Központ és a MÁV-Volán-csoport közös sajtótájékoztatóján a Hotel Budapest előtt 2022. március 19-én. MTI/Szigetváry Zsolt)