Ehelyett nem állnak ki a forgalomból, fújják az utasokra a meleget,
és addig mennek, amíg oda nem ér a cserekocsi. Akár át is szállítják az utasokat valahol útközben. Ekkor más rendszám jelenik meg ugyanazon forgalmi szám alatt a Futár rendszerben. „Probléma megoldva, a szolgáltatásban (látszólag) kiesés nincs, kieső idő nincs, az utasok már leszálltak vagy átszálltak, legfeljebb morognak egy kicsit, nincs itt kérem semmi látnivaló, a BKK felé pedig lejelentenek valami banális hibát, amiért nem jár kötbér” – írják.
Sok a hibás klímás kocsi
A VEKE szerint így szépül a statisztika is, és nem tud a BKK kötbérezni sem. Az, hogy ez voltaképpen csalás, és az utasok veszélyeztetése, az senkit sem érdekel – fogalmaznak. Két, használtan beszerzett Volvo Hybrid buszra külön is panasz jött, a PHG-659 és PHG-660 rendszámúakra. Állítólag (magára a Volvo szervizre hivatkoznak) ezekben a kocsikban nincs is benne az utastéri klíma... Vannak olyan kocsik, amelyekben vezetőoldali klíma nincs, ilyennek mondják pl. a PHG-626-ost. De sok a hibás klímás kocsi is. Ezeket a kocsikat a tiszti főorvos által bejelentett hőségriadó alatt tilos forgalomba állítani. A Cinkota divízió azonban csakazértis kiadja. A PHG-659-et a BKK fődiszpécsere a tegnap utasította, hogy álljon ki a forgalomból. Az utasítást a BKV nem hajtotta végre (!!!) mi több, ma is kint van a kocsi forgalomban, most épp a 262-es vonalon – állítja a civil szervezet, hozzátéve, hogy sajnos mindig találnak olyan járművezetőt, aki hajlandó alkalmatlan kocsival is dolgozni.
„Ez az intézkedés mindenképpen pofátlan,