Mégsem szavazza meg a Tisza Párt a Karácsony Gergely által javasolt főpolgármester-helyetteseket
Az indoklásból az derül ki, hogy nem Gyurcsány embereivel, a régi baloldali káderekkel van bajuk, hanem azzal, hogy nincs szmsz.
Budapest és környéke fejlődéséhez elengedhetetlen a vasút fejlesztése.
„Tudjuk, hogy a Budapesten és az agglomerációban élők mindennapjait dugók, a városba be- és onnan kizúduló tömegek, a hatalmas forgalom keseríti meg. Az eredmény: bedugult város, ahol rossz a levegő, és óriási stressz a munkába vagy hazajutás: mindenkinek. Fontos, hogy a közlekedés problémája nem az ingázóké, vagy az autósoké, hanem mindannyiunké, így ha fejlesztjük a közlekedést, azzal mindenkinek jobb lesz: 3 millió emberről beszélünk!
Budapesten minden második megtett kilométert a fővároson kívül élők teszik meg!
Budapest és környéke fejlődéséhez elengedhetetlen a vasút fejlesztése.
Lehetőségem volt, hogy Kövér Lászlóval, az Országgyűlés elnökével áttekintsem a Budapesti Agglomerációs Vasúti Stratégiát. A munkában a Parlamentnek is részt kell vennie.
Céljaink egyszerűek: mindenki érjen gyorsabban és kényelmesebben célba, legyen kevesebb a dugó, tisztább a levegő. A vasút legyen újra fontos közlekedési eszköz Budapesten belül és a Budapest-agglomeráció közötti utazásoknál.
Nem nevelni kell az embereket, nem tiltó-büntető intézkedésekkel kell kényszeríteni az autósokat, hogy tegyék le a gépjárművet, hanem szélesítenünk kell a közösségileg is hasznos egyéni szabad választások lehetőségét.
Vagyis vonzóbbá, gyorsabbá és kényelmesebbé kell tennünk a közösségi közlekedést, főleg a legkörnyezetbarátabb és legtöbb embert segíteni képes kötöttpályás közlekedést.
Sok még a munka, de tesszük a dolgunkat!”