Veszélyhelyzet idején is zsúfolt a budapesti tömegközlekedés
2020. november 27. 19:39
A kormányhivatal és a BKK a járatsűrítésről vitáznak.
2020. november 27. 19:39
p
0
0
42
Mentés
Nagy tömeget fotózott a budapesti 4-6-os villamoson és a megállókban a péntek délutáni szokásos csúcsforgalomban, sőt már kora délután is az Origo fotósa.
A járvány elleni védekezés kapcsán vita alakult ki a kormány és a főváros között a tömegközlekedési járatok sűrítéséről: a kormányzat előírta a sűrítést, majd Budapest Főváros Kormányhivatala a héten megállapította, hogy járatai 91 százalékán még mindig nem sűrített a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), így továbbra is sürgetik a BKK-t a teljesítésre. A BKK járatsűrítésre vonatkozó beadványával kapcsolatban a kormányhivatal azt közölte: már kétszer kértek hiánypótlást, azonban a BKK-nak szerintük harmadik alkalommal sem sikerült értékelésre alkalmas szakmai tervet benyújtani. A kormányhivatal szerint a BKK harmadik beadványából az látszik, hogy a főváros nem hajtotta végre a kormány járatsűrítésre vonatkozó döntését
Miközben Ön ezt olvassa, valaki máshol már kattintott erre:
Von der Leyennek ez nagyon fájhat: mintha Orbán írta volna az amerikai mestertervet
A BKK a napokban ezzel kapcsolatban azt közölte: már november közepe óta a létező legnagyobb kapacitással járnak a BKK járatai a reggeli és a délutáni elnyújtott, 15–19 óra közötti csúcsidőben is. Hozzátették: sűrűbben közlekedik az M3-as, M4-es metró, az 1-es, 4-6-os villamosok, a budai fonódó villamos járatok, a Rákóczi úti autóbusz-tengelyen közlekedő autóbuszok, és további, nagy kerületközpontokat, lakótelepeket kiszolgáló gerincjáratok. A budapesti vállalat szerint jelenleg maximális kapacitáson közlekednek: mintegy 1200 autóbusz, 325 villamosszerelvén, több mint 110 trolibusz járja a főváros utcáit.
Egyre távolodik egymástól az Egyesült Államok és az Európai Unió. Előbbi ráadásul egy merőben új kontinens képzel el, ahol egyes országokkal működne csak szorosabban együtt.
Karácsony Gergely főpolgármester korábban kijelentette, nem fognak élni a segélyhitellel, inkább pénzintézetektől vesznek fel kölcsönt – emlékeztetett a Magyar Nemzet.
Egy kegyetlen antifasiszta aktivista védelmében írt véleménycikket Eric Vuillard.
p
0
4
3
Hírlevél-feliratkozás
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 42 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
atila68
2020. november 28. 14:58
Miért nem bringáznak?
Ott a Mol-Bubi!
Válasz erre
1
0
rókabácsi
2020. november 28. 09:42
mert a pénz ellopják! járművek helyett!
Válasz erre
2
1
Nuttika
2020. november 28. 01:37
Most nem járok arra, de ismerem a vonalat (4-6-os), mert nagyon sokat utaztam vele. Nekem ez nagyobb tömegnek tűnik, mint egy átlagos napon munkaidő után. Sokszor jártam Tarlós alatt a Blahán csúcsforgalomban és ott nem volt ekkora tömeg két járat között.
Válasz erre
4
2
Amondó
2020. november 28. 00:18
Könnyű volna javítani a helyzeten, csak ki kellene nyitni az ablakokat és pillanatok alatt ki lennének söpörve a kórokozók. (Aki fázik, az hordjon télikabátot.)
Sajnos erre nincs lehetőség, hiszen az ablakok zárva vannak. Akinek mégis sikerül valamelyiket kinyitni, azt a több utas megveri.
Érthető, hiszen a maszk megvéd minden fertőzéstől, legalábbis erről vannak meggyőződve a maszkőrület babonájától meghülyült tömegek.
Nem csak az ablakok, hanem az edzőtermek, az uszodák is zárva vannak.
Irgalmatlanul csapást kell mérni az egészséges életmódra, mert az a gyógyszermaffia extraprofitját veszélyezteti.
Válasz erre
0
1
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!