Egyesületünk tesztelte a mobiljegy telefonos alkalmazást: még ma is egészen a fizetési felületig jutottunk anélkül, hogy az alkalmazás bármilyen módon jelezte volna, hogy egy jelenleg nem létező szolgáltatást készülünk kifizetni. A Jarokelo.hu-ra júliusban érkezett bejelentés szerint semmilyen figyelmeztetés nem szerepelt a jegyautomatákon sem. Augusztus óta a BKK a 100E megállóiban lévő jegyautomatákon olyan képernyővédőt jelenít meg, amin az szerepel, hogy a repülőtéri járat nem közlekedik. Egyesületünk ezt nem tartja elfogadható megoldásnak, hiszen egyrészt ha valaki vásárolt az utas előtt, akkor a képernyővédő nem jelenik meg, másrészt a város többi részén továbbra is figyelmeztetés nélkül vásárolható a 900 forintos jegy. Ezt a logikát követve az remélhetőleg nem merült fel a BKK-ban, hogy pénztári vásárlás esetén csak a 100E-hez közeli pénztárak dolgozói szóljanak az utasoknak, ők is csak akkor, ha előttük éppen nem vásárolt senki.
Érthetetlen számunkra, hogy a BKK miért nem távolította el a 900 forintos repülőtéri vonaljegyet a többszáz jegyautomatából, miközben ez távolról néhány kattintással megoldható lenne. Egyesületünk felszólítja a BKK-t, hogy haladéktalanul hagyjon fel az utasok megkárosításával és félretájékoztatásával, a 100E járat újraindulásáig pedig távolítsa el a jegyautomatákból és a mobiljegy alkalmazásból a 900 forintos repülőtéri vonaljegyet.”