Vargha Tamás (Fidesz), Székesfehérvár országgyűlési képviselője örömének adott hangot amiatt, hogy az új út a város gazdasági életben betöltött régiós vezető szerepét tovább erősíti, illetve a majdani fejlesztéssel a település negyedik autópálya-lehajtója is elkészülhet az M7-esen, ezzel csökkentve a harmadik lejárónál folyamatos torlódásokat és balesetveszélyt.
Cser-Palkovics András, Székesfehérvár fideszes polgármestere kiemelte: nagyon régi téma a 81-es út fejlesztése, s még soha nem születtek olyan súlyú döntések a négysávosítás megvalósulása érdekében, mint most. Ahogy fogalmazott: „eddig csak beszéd volt, most érdemi tettek”.
A Győr-Kecskemét közötti ipari tengely is erősödhet a fejlesztéssel
Törő Gábor (Fidesz), Mór és térsége országgyűlési képviselője arról beszélt, hogy a Győr-Kecskemét közötti ipari tengely erősödhet a fejlesztéssel, mivel az Audi és a Mercedes gyár felé jobb összeköttetést biztosít a beszállítóknak. Megjegyezte, a jelenlegi 81-es út az ország egyik legveszélyesebbje, sok a halálos baleset a nagy teherforgalom miatt, ezért a fejlesztés elindításával a 24. órában vannak.
Czunyiné Bertalan Judit, Komárom és környéke fideszes országgyűlési képviselője hangsúlyozta, hogy két jelentős gazdasági térséget köt majd össze az M81-es, amelynek fejlesztése nem várhat tovább, hiszen a gazdasági fejlődést kiszolgáló infrastruktúra nélkül a lendület megtörhet. Megjegyezte, hogy a Komárom-Mór-Székesfehérvár vonalon élők mindennapjait a tranzitforgalom élhetetlenné tette, ez most megváltozhat.