
Nagy siker az Origo felsőoktatási sorozata
Egymillió videóindítást hozott az influencer-kampány.
Hogy melyik egyetemi szakon végezve lehet 420 ezret is keresni és hol tanulnak a majd legtöbbet kereső gépészmérnökök? Mire jó a Diákhitel 2 és miért a Debreceni Egyetem a legek egyeteme? Ezekről a kérdésekről is szólt az Origo felsőoktatási sorozata, ami a felvételi jelentkezés egész ideje alatt, folyamatosan készült, így segítve a felvételizőket és szüleiket – számol be a hírportál.
A közel százezer felvételizőt – és szüleiket – releváns kérdésekkel megcélzó videósorozat az origo.hu-ra és a videa.hu, magyar videós portálra készült. Ugyan a kampány jelentős részét a 2020. januári Educatio kiállításon készült videósorozat tette ki, azonban már 2019 szeptemberétől kezdve megjelentek egyetemek által szponzorált tartalmak is.
Miközben Ön ezt olvassa, valaki máshol már kattintott erre:
Itt a történet vége, Zelenszkijt kivezethetik: ez lehet a legfontosabb tulajdonsága Ukrajna új vezetőjének

Ezek közül többet is egyetemek megrendelésére készített el
Horváth Dávid influencer (fotónkon), de még a Diákhitel Központ is őt választotta szolgáltatásai népszerűsítéséhez. A Debreceni Egyetem így 116 ezer, a Dunaújvárosi Egyetem 48 ezer megtekintést gyűjtött be még az Educatio előtt, míg a Diákhitelről készült videót közel 100 ezerszer indították el.
(Origo)






