A Transzparens Újságírásért Alapítvány elindítja a Transzparens Oktatásért projektet
A projekt keretein belül képzési anyagot állítanak össze a hallgatók számára, amely segíti őket abban, hogyan ismerhető fel a világnézeti alapú diszkrimináció.
Egymillió videóindítást hozott az influencer-kampány.
Hogy melyik egyetemi szakon végezve lehet 420 ezret is keresni és hol tanulnak a majd legtöbbet kereső gépészmérnökök? Mire jó a Diákhitel 2 és miért a Debreceni Egyetem a legek egyeteme? Ezekről a kérdésekről is szólt az Origo felsőoktatási sorozata, ami a felvételi jelentkezés egész ideje alatt, folyamatosan készült, így segítve a felvételizőket és szüleiket – számol be a hírportál.
A közel százezer felvételizőt – és szüleiket – releváns kérdésekkel megcélzó videósorozat az origo.hu-ra és a videa.hu, magyar videós portálra készült. Ugyan a kampány jelentős részét a 2020. januári Educatio kiállításon készült videósorozat tette ki, azonban már 2019 szeptemberétől kezdve megjelentek egyetemek által szponzorált tartalmak is.
Ezek közül többet is egyetemek megrendelésére készített el
Horváth Dávid influencer (fotónkon), de még a Diákhitel Központ is őt választotta szolgáltatásai népszerűsítéséhez. A Debreceni Egyetem így 116 ezer, a Dunaújvárosi Egyetem 48 ezer megtekintést gyűjtött be még az Educatio előtt, míg a Diákhitelről készült videót közel 100 ezerszer indították el.
(Origo)