A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2020. március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket. A közleményben kiemelték, a járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfelekre és munkatársakra ható kockázatokat. A hivatal, az operatív törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán, és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
A fővárosi (IX. kerület, Vaskapu utca 33-35., XIII. kerület, Dózsa György út 128-130., XIV. kerület, Gvadányi utca 69.) és a megyeszékhelyeken működő központi ügyfélszolgálatok módosított nyitva tartás szerint hétfőn 8.30 és 16.00 óra, kedden 8.30 és 12.00 óra, szerdán 8.30 és 16.00 óra, csütörtök 8.30 és 12.00 óra, pénteken 8.30 és 11.30 óra között lesznek nyitva – közölte a NAV. Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal arra kéri ügyfeleit, hogy válasszák ezt a módot vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozató rendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható – közölte az adóhivatal.
(MTI)