A szakemberek tavaly nagy terveket szőttek az okos turizmus megteremtéséről, Budapestnek óriási esélyei voltak a robbanásszerű fejlődésre egy integrált turisztikai rendszer megteremtésével, majd jött a járvány.
Vendégünk: Rasztovits Dávid, a Digitális Turizmus Zrt. vezérigazgatója.
Ha van globális üzletág, akkor a turizmus az. És ha van szektor, ahol az online tranzakciók száma robbanásszerűen megnőtt, ahol tömeges igény van a technológiai átjárhatóságra, gyorsaságra, akkor az szintén a turisztika. Ezek igaz megállapítások voltak egészen 2020 elejéig, azonban a koronavírus-járvány válságba taszította ezt a gazdasági ágazatot.
Tavaly sok szó esett arról, hogy az egyébként is aranykorát élő hazai turizmusnak újabb lökést adhatna a digitalizáció. A szakemberek nagy terveket szőttek az okos turizmus megteremtéséről, Budapestnek óriási esélyei voltak a robbanásszerű fejlődésre egy integrált turisztikai rendszer megteremtésével. És akkor jött a járvány, a 2020-as év nem a nagy ugrás, hanem a nagy visszaesés éve lesz. Aktuális program még a digitalizáció? Esetleg éppen ez lehet az egyik kitörési pont?
Műsorunk az alábbi felületeken érhető el: