Elképesztő: józan résztvevőkre költene milliókat a hetente csőddel riogató budapesti városvezetés
A terv totálisan ellentmond a Magyarországon hatályos törvényeknek.
Eredményt hirdettek több hónapos tendereztetés után, így kiderült, hogy az északi szakasz felújítását végző cég fogja a Kőbánya-Kispest–Népliget közötti részt modernizálni, 24 milliárd forintból.
A Magyar Építők honlapján megjelent hír szerint a Strabag a munkálatok során összesen 22 ezer négyzetméternyi területet modernizál (ebből 21,5 ezret a föld alatt). A fejlesztésben többek között építészeti és szerkezetépítési munkákra kerül sor, mozgólépcsőket és lifteket építenek be,felújítják az épületgépészeti rendszereket, fejlesztik az állomások áramellátását, valamint elvégzik a felszíni közmű-kiváltási és építkezési feladatokat is, ez várhatóan 2019 végére fejeződik be.
Mint azt a cikk írja, a déli projekt még a korábbinál is nagyobb figyelmet igényel majd a kivitelezőktől, ugyanis a metrószerelvények Kőér utcai kocsiszínje az érintett déli szakaszon található. Így a felújítás során egy pályát naponta két idősávban is üzemképes állapotban kell tartani, hogy az M3-as többi szakaszára el tudjanak jutni a metrók.