Nem akarják Karácsony emberei, hogy kiderüljön, mire folytak el közpénzmilliók

Az óbaloldal rejtegetni próbálja a sötét titkokat Budapest Brand mögött.

A cél, hogy Budapest még aktívabban bekapcsolódjon a divatipar nemzetközi vérkeringésébe.
A magyar és nemzetközi szakma legnépszerűbb képviselővel rendezik meg október 25. és 27. között a II. Budapest Central European Fashion Weeket a Várkert Bazárban.
A 2019-es tavaszi-nyári kollekciókat bemutató esemény programjaira a magyar tervezők mellett meghívást kaptak a régió dizájnerei, illetve divatszakértők, hírességek és influencerek is – olvasható az MTI-hez elküldött tájékoztatóban. A három nap során Budapestre érkezik például az olasz Vogue újságírója, Alberto Calabrese, a több mint 660 ezer követővel rendelkező influencer, Bryanboy és Sita Abellan híres modell is.
A divathét programját tovább színesítik a témához szorosan kapcsolódó események, prezentációk, valamint a fiatal tehetségeknek szervezett Young Talents-bemutatók. A szervezők egyik fő célkitűzése, hogy a magyar főváros még aktívabban bekapcsolódjon a divatipar nemzetközi vérkeringésébe, erősítve ezáltal a nemzetközi kapcsolatokat. Ennek egyik első lépéseként a Magyar Divat & Design Ügynökség három évre szóló stratégiai megállapodást kötött az olasz nemzeti divatintézettel, a Camera Nazionale della Moda Italianával. A közlemény idézi Bata-Jakab Zsófiát, a Magyar Divat és Design Ügynökség vezérigazgatóját, aki elmondta, hogy a közeljövőben nagyobb hangsúlyt szeretnének fektetni a divatipar korszerűsítésére, a gyártásfejlesztésre, az oktatásra, illetve kiemelt figyelmet fordítanak mentoring programjaik elindítására, valamint a fiatal tehetségek támogatására is.
(MTI)