Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Sokat ér a közel egymillió Facebook-követő.
Egy közösségi médiás szponzorációkra specializálódott szakértő szerint akár egymilliárd forintot is érhet Kasza Tibi énekes-műsorvezető Facebook-oldala, amelyet jelenleg több mint 915 ezren követnek. Ráadásul teljesen organikusan nőtt ekkorára, és még mindig dinamikusan fejlődik. A heti elérés, amit az oldal biztosít, ideális új kampányok beindításához – mondta el a Blikknek Pintér Szabolcs social media stratéga.
Kasza Tibi a bulvárlapnak azt mondta: valóban helytálló lehet az egymilliárdos érték. Elmondása szerint szeretnek vele dolgozni a legnagyobb hazai cégek, ráadásul nem csak felületet biztosít a kampányaikhoz, hanem a stratégiaalkotásban is részt vesz. Kasza állítása szerint naponta öt-tíz megkeresésére is nemet kell mondania már a kapacitáshiány miatt, és már csak olyan megállapodások férnek bele neki, amelyek legalább fél-, de inkább egy évre szólnak.
Az énekes-műsorvezető azt is elárulta a lapnak, hogy az idei egyik célkitűzése, hogy TV-csatornává alakítsa az oldalát, legyen rajta minden nap önálló, gyártott videós tartalom, mert szerinte azok 500 ezer és 1,5 millió közötti nézettséget lennének képesek produkálni, ami pedig elképesztő szám Magyarországon.