Alig volt áram, fűtőanyag, élelem és víz, 41 emberre jutott egy vécé, tömegével haltak a gyerekek, végül megérkeztek a szovjetek. Veszprémy László Bernát történészt kérdeztük a felfoghatatlanról.
Annak ellenére, hogy nem értek egyet Donald Trump belpolitikai programjával, politikai stílusával, Európát illető gazdasági elképzeléseivel, számítok arra, hogy elnökként változást hozhat az egyre elviselhetetlenebb állóháborúban.
p
0
0
0
Hírlevél-feliratkozás
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 23 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Sir Galád
2017. április 10. 12:26
Majd a Mészáros megcsinálja jól, hogy 10 év múlva megint meg kelljen...
Mennyivel jobb lenne, lakhatóbb és még szebb lenne a város ha az eredeti Lechner tervek szerint a körút vonala - Duna csatorna lenne, kis hidakkal sétáló részekkel, igazi Belvárosként működve.
De már akkor is a csóróság és rövidlátás volt az úr.
A Nagykörút vonalában beleérte magát azt is én kitiltanám az összes autót. Csak bkk jármű és taxi. Mint London belvárosa.
Aki nem képes elsétálni a Körút vonalától akár a Dunáig, a saját lábán, az költözzön vidékre.
Én meg azt javaslom, hogy építsenek körbe is metróvonalat, amelyik körbe megy Budapest alatt és minden másik metróvonalat keresztez. Ez lehetne mondjuk a 6-os metró.
Persze az 5-ös vonal is kellene.
Aztán lehetne hanyagolni ezt a villamosozást és felszabadulna egy nagy halom hely a felszínen.
Sőt autópálya is kellene a Duna alá, egyrészt azért, hogy nagyon gyorsan el lehessen jutni Budapest belsejébe is autóval is, másrészt meg azért, hogy a Duna parti úgynevezett rakpart utakat felszámolhassák és visszaadhassák végre a Duna partot a lakosságnak és a turistáknak.
Azért egy folyópart legideálisabb hasznosítása egy városban nem kimondottan a gépjárműforgalom.
Metropoliszban a metró az ideális tömegközlekedése eszköz és nem a villamos.
Budapest metróellátottsága még mindig szegényes, nem ideális.
Bécs sem nagyobb. Sőt! Aztán?