Masszív gázszag terjeng a 2-es metró teljes vonalán – senki se tudja, honnan jön

A szakemberek már vizsgálják, honnan származik a szag – tájékoztatott a BKV Zrt.

Kilenc napja állították forgalomba az oroszok által felújított szerelvényt a 3-as metró vonalán, de már ötödszörre vonják ki a forgalomból.
Újra ki kellett állnia a forgalomból a Metrovagonmas által gyártott és felújított metrószerelvénynek a 3-as vonalról kedden délután – közölte a Metróért Egyesület a Facebook-oldalán. Az MTI az ügyben kereste a BKV-t, a társaság későbbre ígért tájékoztatást.
A Metrovagonmas által gyártott, majd felújított első szerelvény előző hét hétfőn állt először forgalomba, majd az azt követő kedden, szerdán és csütörtökön is ki kellett vonni a forgalomból különböző hibák miatt, pénteken pedig ok nélküli befékezés miatt kellett segédvonattal kihúzni az alagútból.
Gulyás Attila, a Metró Közlekedési Dolgozók Szakszervezetének elnöke az MTI-nek korábban azt mondta, még a tűréshatáron belül vannak a 3-as vonalon futó felújított metrószerelvény hibajelenségei, probléma akkor lesz, ha ezek nem szűnnek meg heteken belül. A szakszervezeti vezető akkor azt nyilatkozta, hogy korábban a 2-es és a 4-es metróvonalon használt Alstom-kocsikkal is volt ennyi hiba, de mivel több szerelvény futott az alagutakban, az emberek ennyire nem vették észre.
(MTI)