Igazából tudtam, hogy váltanom kellene országot
Ehelyett ott rohadtam szinte minden magyar tévécsatornánál.
Október 10-től Pál Zsombor, a Forbes újságírója lesz a Kreatív főszerkesztője. A reklám- és médiaipari magazin eddigi főszerkesztője, Román Balázs a lapot kiadó cég ügynökségi szolgáltatását összefogó Starski kreatív tartalmi vezetője lesz.
Mint arról a Kreatív beszámolt, október 10-től Pál Zsombor, a Forbes eddigi újságírója veszi át a reklám- és médiaipari témákkal foglalkozó magazin főszerkesztését.
Pál Zsombor nem először dolgozik a Kreatívnál, 2008 és 2010 között a magazin és az online szerkesztője volt, majd a Vodafone marketingese lett. Három évet töltött a telekommunikációs cégnél, ahol előbb specialistaként ATL-kampányokat menedzselt, majd brand voice szakértőként a márka szövegvilágáért felelt, 2013-ban pedig az induló Forbes munkatársaként tért vissza a médiába. Alapítója volt az azóta hibernált Antagon újságíróblognak, amelynek szerzői között két jelenlegi mandinerest is találni.
A Forbes így búcsúzott újságírójától a Kreatív online-on:
„Pál Zsombor a magyar Forbes magazin alapító csapatának tagja volt. Ha nincs velünk, nem lett volna az a szlogenünk, hogy „Vigyázat, kapitalizmus!”, vagy nem kapta volna az életmód rovat a „A jó élet” nevet. Ő ült be egy napra kamionozni, amikor a Wáberer-címlap készült, és ő írta a Forbes portréját Katinkáról és Shane-ről. Neki volt olyan mázlija, hogy Jamie-vel Londonban találkozhasson, és aztán ő írt belőle szuper cikket. Zsombor szerkesztette tavaly a Kód, illetve a Forbes Gazda különszámokatt és a Világ milliárdosai magyar megjelenését. Alig várjuk a novemberi Kreatívot!”
Román Balázs, a Kreatív eddigi főszerkesztője a lapot kiadó PPH ügynökségének, a Starskinak a kreatív tartalmi vezetője lesz, számol be a Kreatív online.