Külföldön más is használhatja a buszsávot

2014. október 26. 10:00

Mészáros Csaba, az egyik legnagyobb hazai, elektromos hajtású autóbuszt is fejlesztő mérnökcég elnöke Vitézy Dádidnak is üzen.

2014. október 26. 10:00

Mészáros Csaba, az egyik legnagyobb hazai mérnökcég, az Evopro csoport elnök-tulajdonosa a müncheni eCarTec kiállításon nyilatkozott. Arról faggatták, hogyan látja az elektromobilitás helyzetét Magyarországon. Az elektromos taxiflottát üzemeltető, elektromos hajtású autóbuszt fejlesztő, gyorstöltőket telepítő cégcsoport vezetője többek között ingyenes parkolásról és buszsávhasználatról is beszélt, és Vitézy Dávidnak is üzent. Úgy látja, mihamarabb engedélyezni kell a buszsáv használatát.

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!

Összesen 13 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
tgyu
2014. október 26. 13:22
Csaba nem külföldről üzenget, Budapesten van otthon, nem kell "hazajönnie", tisztában van a város jellegzetességeivel. Nem kellene kapásból elvetni az ötletét, okos mérnökember, aki sokat tesz a modern magyar gazdaságért, és hogy ne csak rabszolgák legyünk itthon, hanem itthon is fejlesszünk high-tech termékeket á-tól z-ig. (Lásd evopro.hu, evobus.hu) Ráadásul nem üres "zöldségekkel" foglalkozik, hanem gyakorlati környezetvédelemmel. Nem értem a sok elutasítást. Sokszor az az érzésem, hogy mi magyarok szívesen összefogunk magunk ellen. Persze emellett lehet azt mondani, hogy a város levegőjének tisztasága nem ér meg annyit, hogy átadjuk a buszsávokat a ma még alig lézengő elektromos autóknak, ezzel is bátorítva azok elterjedését. Szerintem viszont jó ötlet.
imres
2014. október 26. 13:20
Szerintem is. Engedélyezni kell. Boldog-boldogtalannak. De akkor miért nevezzük buszsávnak? :)
luga
2014. október 26. 11:23
Gondolom, nagyon hasznos, és környezetkímélő egy elektromos meghajtású jármű, de nagyon nem szeretném, ha a buszsávot a most meglévő igénybe vevőkön túl is használhatnák. A tömegközlekedés legalább ennyi előnyt élvezzen.
bini
2014. október 26. 10:54
Csabika. Úgy tudom Budapest és aglomerációs tömegközlekedést a helyi viszonyokhoz kell alakitani. Budapest Magyarországo van és nem külföldön. Budapest nem hasonlitható össze más nagyváros kölekedési strukturájához és ezért müködéséhez Sem. Az üzengetésekből meg elege van az országnak minden szinten.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!