Riadót fújtak Brüsszelben: rádöbbentek, hogy nagy a baj, és a magyar ötletbe kezdtek el kapaszkodni
Ráébredtek arra, hogy Európa nehezen tart lépést az Egyesült Államokkal és Kínával.
Az Inter Media Group nyerte meg a jegybank hatmilliárd forintos médiatenderét, így a cég reklámozhatja a Növekedési Hitel Programot. A társaság 2010 óta mintegy 10 milliárd forint értékben nyert el közpénzeket.
A jegybank azzal indokolta az új vállalati hitelprogram reklámozásának példátlanul magas, hatmilliárdos költségét, hogy „minél sikeresebb a hitelprogram, annál nagyobb pozitív hatást gyakorol a gazdasági növekedésre és az állami költségvetés bevételeire”.
A tendert az IMG nyerte el, melynek vezetője, Patonai Péter jó viszonyt ápol a Fidesz vezetőivel, és az egyik legfőbb gazdasági háttérembernek tartott Simicska Lajossal. Ebben a ciklusban eddig 10 milliárd forint közpénzt nyert el a cég különböző pályázatokon – írja az Index, hozzátéve: az IMG az állami hirdetések jelentős részét a Simicska, vagy üzlettársai érdekeltségébe tartozó felületeken helyezi ki.