Kész a 4-es metró első állomása

2013. szeptember 26. 19:06

Befejeződött a 4-es metró első állomásának építése, a Bikás park megállót átadták üzemeltetésre a BKV-nak – közölte a DBR Metró Projekt Igazgatóság csütörtökön az MTI-vel.

2013. szeptember 26. 19:06

Mint írták, a tervek szerint még szeptemberben megkezdődik az átadás-átvételi eljárás az Újbuda-központ, a Szent Gellért tér, valamint a Rákóczi tér állomásokon is, illetve ezt követően valamennyi helyszínen.

A Bikás parknál a rendszerépítő kivitelező beüzemelte az összes áramellátási és hírközlési berendezést, illetve az elmúlt hetekben sikeresen lezajlott az épületgépészeti, tűzoltó, áramellátási és vontatási rendszerek teljes összehangolása.

A DBR emlékeztetett arra, hogy az elmúlt napokban érkezett meg az utolsó, 4-es vonalra szánt Alstom szerelvény Budapestre, és októberben megkezdődhet az utasok nélküli, úgynevezett sötétpróba, amely során a teljes vonalat és az összes rendszert vizsgálják. A 4-es metrót a tervek szerint 2014 márciusában adják át.

Kép: budapest.hu

Összesen 19 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
tunde04
2013. szeptember 27. 14:30
"Kész a 4-es metró első állomása..." király! mindjárt ki is próbálom. csak azt nem tudom, h onnan hova lehet tovább utazni. :)
pitypang1125
2013. szeptember 26. 20:59
Hát ennyi pénzből egész Tatabányáig megcsinálthatták volna. Nem beszélve egy előttem kommentelő igazáról, hogy vajon az Eus pénzek megérkeznek e majd, és nem e fog kisűlni egy pártucat milliárd elsíbolása, szabálytalan felhasználása. Ennyire az únióban sem hülyék, hogy egy ekkora nyuúlfaroknyi metró vonal, többe került nálunk, mint egy Francia, vagy más tagállam háromszor ilyen hosszú metróvonala. Ebből még lesznek nagy balhék!
kjkj945
2013. szeptember 26. 20:12
Lassú munkához sok idő kell és még több pénz!
bini
2013. szeptember 26. 19:53
Ha belegondolunk abba, hogy egy állomás harminc milliárdba kerül és lesz belőle tíz, mely olyan sürü, hogy a szerelvények fel Sem tudnak gyorsulni már lassulni kell, akkor azért nem lehet igazán örülni. Az Sem elhanyagolható, hogy az egész stadionépitési program és Sport telepek beruházása tokkal vonoval negyven milliárd amiért megy a hajcihő szintén elgondolkodtató. Mi mennyi és mi hány?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!