Tizenharmadszor rendezik meg az Országos Média Diákversenyt, amelyen egyetemi hallgatóknak kell médiastratégiát kidolgozniuk a Kika számára.
Az OMD Hungary idén is megrendezi az Országos Média Diákversenyt – már tizenharmadik alkalommal. A felsőoktatásban tanuló hallgatóknak a Kika számára kell egy médiastratégiát kidolgozni, a bútoráruház Kikalina hétvégéjével kapcsolatosan.
A verseny a korábbi évekhez hasonlóan idén is írásbeli és szóbeli fordulóból áll: november nyolcadikáig várják a szervezők a maximum 35 oldalas írásos anyagokat, míg a legjobbak november végén állhatnak a zsűri elé, hogy élőszóban is bemutassák médiastratégiájukat.
A verseny célja, hogy elősegítse a felsőoktatásban tanuló hallgatók számára a kommunikációs stratégiai tervezés, a médiatervezés folyamatának elsajátítását. Ebben nagy segítség lehet, hogy maga a verseny is egy reklámügynökségi tenderhelyzetet próbál szimulálni.
A Médiapiac.com is támogatja az Országos Média Diákverseny megrendezését, ahol különdíjat is osztanak: ez lesz a harmadik év, hogy a győztes csapat előadhatja pályázatát a Médiapiac konferencián.