Kátyúkról kérdezi Németh Lászlónét a DK

2013. április 02. 20:35

A Demokratikus Koalíció (DK) írásbeli kérdéssel fordult a nemzeti fejlesztési miniszterhez annak kapcsán, hogy egyre több kátyú nehezíti a közlekedést.

2013. április 02. 20:35
Molnár Csaba független képviselő, a DK országgyűlési képviselőcsoportjának vezetője az MTI-hez is eljuttatott írásbeli kérdésben úgy fogalmaz, hogy az autópályákról lehajtva a kátyúkat már jóformán kerülgetni sem lehet, mert annyi van belőlük, hogy helyenként szinte hiányzik az út. Kisebb települést szinte lehetetlen megközelíteni, de a politikus példakánt említi, hogy Debrecen is alig járható a rengeteg kátyú, illetve a villamospálya félbemaradt felújításából eredő káosz miatt. 
 
„Egyik képviselőtársam, aki harminc éve járja az utakat Délegyháza és Balassagyarmat között, már nem is kátyúkról, hanem valóságos gödrökről számol be Pest és Nógrád megyében. Vitányi István fideszes képviselőtársunk pedig múlt héten azt nyilatkozta a Blikknek, hogy négyévente kellene új autót vennie, annyira tönkreteszik azt az utak” – fogalmaz a politikus.
 
Molnár Csaba azt kérdezi Németh Lászlóné minisztertől, hogy miért álltak le az útépítések és útkarbantartások. „Nem volna-e mégis ésszerű egy-két futballstadion költségvetését az útkarbantartásra átcsoportosítani, hogy a többi megépülő stadiont meg is lehessen közelíteni?” – kérdezi a független képviselő.

Összesen 18 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Shom_Ford_All
2013. április 03. 08:20
Lászlónénak egy éjszakára meg kéne ágyazni egy jó vizes kátyúban, hogy élvezze Tündérországot, mint Borsószem királykisasszony.
Secnir
2013. április 03. 07:43
a baj az, hogy megint a legalján fogják meg a dolgot. először rendbe kellene hozni az építőipar körüli anomáliákat, garanciák, jótállás, szavatosság kérdését, és a felelősségi köröket is. amíg egy utat BÁRKI felépíthet, majd a cég az utolsó méter után megszűnik, távozva az alvállalkozók pénzével (is), garancia az útra pedig sehol, addig ne várjunk rendes utakat ebben az országban. először szépen le kell fektetni, hogy aki utat épít, ott személy szerint ki a kivitelező, milyen felelősséggel tartozik és hány év garanciát vállal, személy szerint kicsoda; aki engedélyezi a terveket, az milyen büntetőjogi felelősséget vállal, ha összedől, mekkora vagyoni felelősséggel, és így tovább. mert így, csak fogják, és kilopják az útra szánt aszfaltból az aszfaltot. nálunk végigment egy autó két hete, és két önkormányzati hórukkember lapátolta tele a kátyúkat aszfaltgombócokkal, egy harmadik meg megtaposta, és kész volt az út. kb. egy hétig, meg anyázott mindenki, mert a gombócokból felpattanó aszfaltdarabok kopogtak az autókon. felelős persze nincs. tehát lehet(ne) Lászlónét basztatni, de először a törvényhozást, majd a mindenféle utat építő kft-ket, majd a közútkezelőt (mer' az meg állami tulajdonrészben van, úgy emlékszem). más2: igen, ilyen időben is lehet javítani, ha szükséges. sőt fagyban (-˚C-ban) is. aki nem hiszi, tegye fel magának a kérdést: vajon milyen technológiával építik az utakat skandináviában, alaszkában, észak-oroszországban, stb.?
august
2013. április 03. 06:11
Molnár Csaba is biztosan részt vett a kátyúk elleni dudálós fölvonuláson. Az elmúltnyócévben a dudálás, és az ingyenesen hívható kátyúvonal volt a legemlékezetesebb ténykedésük. Akkor olyan tempóba végezték a javításokat, hogy az egész úthálózat javításával kb 150 év alatt végeztek is volna,,,
Kala pál
2013. április 03. 05:42
Csendesebben útügyben Dk! http://tv2.hu/musoraink/tenyek/91068_vizsgaljak_az_m6-os_szerzodeset.html
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!