Ha tömeg elérést szeretnénk, akkor nincs ennél jobb felület a hazai piacon!
„És ha innen, felülről nézzük a Facebook hirdetési megoldásait, akkor egy nagyon érdekes dolgot látunk: ha tömeg elérést szeretnénk, akkor nincs ennél jobb felület a hazai piacon! Egy példát mondok: a Facebook kilépő oldalán egy napos hirdetéssel el lehet érni minimum 1,4 millió hazai felhasználót! Jobb napokon pár százezerrel többet is. Ráadásul mindezt adott esetben akár úgy is, hogy a hirdetésünket átlag kétszer látják. A mutatott konkrét esetben a napi 1,7 milliós elérés mellé 4 milliós megjelnésszám tartozott.
Persze, ez az eszköz brandépítésre való, az ára is ennek megfelelően a millió forintos nagyságrend.
És nem ez az egyetlen megoldás, amit tud nyújtani a Facebook. Bár idehaza még csak alulról kapargatjuk a tudását, de lassan olyan esetekben is érdemes lehet a Facebook felé fordulni, amilyen esetekben eddig inkább az Index.hu, az Origo.hu vagy a Startlap.hu volt csak a jó terep.”