A Facebook felülről

2013. április 06. 18:14

Ha tömeg elérést szeretnénk, akkor nincs ennél jobb felület a hazai piacon!

2013. április 06. 18:14
Berényi Konrád

„És ha innen, felülről nézzük a Facebook hirdetési megoldásait, akkor egy nagyon érdekes dolgot látunk: ha tömeg elérést szeretnénk, akkor nincs ennél jobb felület a hazai piacon! Egy példát mondok: a Facebook kilépő oldalán egy napos hirdetéssel el lehet érni minimum 1,4 millió hazai felhasználót! Jobb napokon pár százezerrel többet is. Ráadásul mindezt adott esetben akár úgy is, hogy a hirdetésünket átlag kétszer látják. A mutatott konkrét esetben a napi 1,7 milliós elérés mellé 4 milliós megjelnésszám tartozott.

Persze, ez az eszköz brandépítésre való, az ára is ennek megfelelően a millió forintos nagyságrend.

És nem ez az egyetlen megoldás, amit tud nyújtani a Facebook. Bár idehaza még csak alulról kapargatjuk a tudását, de lassan olyan esetekben is érdemes lehet a Facebook felé fordulni, amilyen esetekben eddig inkább az Index.hu, az Origo.hu vagy a Startlap.hu volt csak a jó terep.”

Összesen 4 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
vigyor
2013. április 09. 12:38
Önmagában mi a szart jelent az, hogy tömegelérés? Tök értelmetlen szó:-)))))
bunko_jobbos
2013. április 08. 13:27
K*rvára utálom, mikor egybeirandó szavakat külön írnak. Majdnem olvashatatlanná teszi a szöveget vagy legalábbis kétszer lassabban lehet értelmezni. Mi a f*m az a "tömeg elérés"? Ja, tömegelérés. Így már jobb. Tudom, hogy aki nem ismeri a szabályt, az észre sem veszi, de rohadtul idegesítő.
atila68
2013. április 08. 12:10
Az AdBlock Plus felhasználóinak száma ezt cáfolni látszik.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!