Több mint 10 százalékkal bővült a digitális reklámpiac

2013. március 27. 15:19

Magyarországon továbbra is a display szegmens a legnagyobb, a mobil reklámozás továbbra is növekszik, az email-marketingre fordított költések azonban most először csökkentek.

2013. március 27. 15:19

14 százalékkal bővült tavaly a digitális reklámköltés, amely így elérte a nettó 35,65 milliárd forintot – írta a Médiapiac az IAB Hungary közlése alapján. Magyarországon továbbra is a display szegmens a legnagyobb, amely éves szinten 12 százalékkal növekedett, a teljes költéshez viszonyított részaránya azonban így is csökkent. A legnagyobb arányú bővülést a keresők szegmense produkálta. A listing szegmens stagnált, azon belül az ár-összehasonlító kivételével a többi alszegmens csökkent. Az email-marketingre fordított költések most először csökkentek, a mobil reklámozás ellenben továbbra is növekszik.

A költések felmérését az IAB megbízásából a PwC Magyarország végezte, a MAKSZ online szekciójának közreműködésével.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!