Kiderült: ez a kormányzati lépés még Magyar Péter szavazóinak is tetszik!
Sőt, más ellenzéki pártok szavazóinak is.
Magyarországon továbbra is a display szegmens a legnagyobb, a mobil reklámozás továbbra is növekszik, az email-marketingre fordított költések azonban most először csökkentek.
14 százalékkal bővült tavaly a digitális reklámköltés, amely így elérte a nettó 35,65 milliárd forintot – írta a Médiapiac az IAB Hungary közlése alapján. Magyarországon továbbra is a display szegmens a legnagyobb, amely éves szinten 12 százalékkal növekedett, a teljes költéshez viszonyított részaránya azonban így is csökkent. A legnagyobb arányú bővülést a keresők szegmense produkálta. A listing szegmens stagnált, azon belül az ár-összehasonlító kivételével a többi alszegmens csökkent. Az email-marketingre fordított költések most először csökkentek, a mobil reklámozás ellenben továbbra is növekszik.
A költések felmérését az IAB megbízásából a PwC Magyarország végezte, a MAKSZ online szekciójának közreműködésével.