Egy 48-as, szabadságharcos honvéd csatatérről írt levele tartja izgalomban a gyűjtőket
A kápolnai csata után nyúlt tintáért és papírért.
Vizsgálatot indít a gyászjelentésként megjelent, de valójában egy autós kiegészítőt kínáló direkt marketing levél miatt a Magyar Reklámszövetség (MRSZ).
Vizsgálatot indít a gyászjelentésként megjelent, de valójában egy autós kiegészítőt, egy elalvásgátlót kínáló direkt marketing levél miatt a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) – értesült a hvg.hu. Amint arról a portál beszámolt, az MRSZ-hez számos panasz érkezett, így az MRSZ Etikai Bizottsága, az Önszabályozó Reklám Testület és a Direkt és Interaktív Marketig Szövetség vizsgálatot kezdeményez és etikai szempontból kivizsgálja az ügyet a Magyar Reklámetikai Kódex-ben rögzített alapelvek szerint.