„Extra dolgot lehet kapusokból kihozni Magyarországon” – Pécsi Ármin példája utat mutathat az NB I-es kluboknak

A magyar válogatott korábbi kapusedzője szerint mindig is jól álltunk kapusfronton.

Az affinitás és a médiatervezés különleges kapcsolatáról beszélt a TV2 műsorában Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés ügyvezető igazgatója és Tallósy Imre, a Mindshare Médiaügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.
Az affinitás azt fejezi ki, hogy egy adott műsorszám nézőkörében milyen arányban vannak jelen különböző csoportok. Tallósy Imre elmondta, hogy a médiatervezők hosszabb trendeket vizsgálnak, több évre visszamenőleg is megnézik az adatokat. Az elérés ugyanis legalább annyira fontos, mint az affinitás, mivel lehet magas az utóbbi index, viszont ha alacsony az elérési érték, akkor az jócskán meghatározza a médiatervezést.