Az affinitás és a médiatervezés különleges kapcsolatáról

2013. február 18. 20:24

Az affinitás és a médiatervezés különleges kapcsolatáról beszélt a TV2 műsorában Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés ügyvezető igazgatója és Tallósy Imre, a Mindshare Médiaügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.

2013. február 18. 20:24

Az affinitás azt fejezi ki, hogy egy adott műsorszám nézőkörében milyen arányban vannak jelen különböző csoportok. Tallósy Imre elmondta, hogy a médiatervezők hosszabb trendeket vizsgálnak, több évre visszamenőleg is megnézik az adatokat. Az elérés ugyanis legalább annyira fontos, mint az affinitás, mivel lehet magas az utóbbi index, viszont ha alacsony az elérési érték, akkor az jócskán meghatározza a médiatervezést.

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!