Diagramon a legfrissebb adatok: tovább nőtt a Fidesz előnye – azt is tudni lehet, mi áll a háttérben
Mutatjuk a Társadalomkutató legfrissebb felmérésének számait.
A 2012-es Facebook lájkok, ajánlások, megosztások, kommentek, mennyiség és a cikkek tartalma szerint rangsorolta a vezető magyar hírportálokat az Imedia, Magyarország vezető üzleti médiafigyelője és a SocialTimes.hu.
Az elmúlt évben a legtöbb cikk a hvg.hu-n jelent meg, és ezek összesen több mint 4 millió lájkot hoztak az oldalnak. Produktivitás szempontjából második helyre az Origo került: csaknem 37 ezer cikk eredményezett 1,8 millió lájkot. Az Indexen közel 32 ezer bejegyzést írtak, mintegy 3 millió lájkot gyűjtve, a hír24-en pedig 23 ezer írás eredményezett 5,2 millió megosztást. Átlagot számolva tehát az Index cikkeit kedvelték leggyakrabban az olvasók. A cikkek hosszúságát szem előtt tartva az Origo volt a legrészletesebb, de csak két szóval maradt le tőle az Index.
A cikkeket rangsorolva kiderült: a Gazdasági Minisztérium internet- és telefonadó bevezetési szándékáról szóló hír volt a legkeveltebb, ez minden vezető portálnak sok olvasót hozott. Legtöbben az Origóra kattintottak, és itt mintegy 20 ezren lájkolták is.