„Csak az számít, hogy magyarok vagyunk” – mindenki összefogott a Római-partért
A Duna a pártpolitikán, a nézet- és státuszbéli különbségeken is felülkerekedett.
Az iparági integráció segítése, valamint a piaci szereplők érdekképviselete és érdekérvényesítése érdekében megalakult a Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesülete. A szervezethez a hazai piaci szereplők 95 százaléka csatlakozott; az elnök fél-egy éven belül eredményt vár.
Pénteken a magyar rádiós piac vezető szereplőinek valamint a HEROE (Helyi Rádiók Országos Egyesülete) részvételével megalakult a Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesülete. Ennek célja az iparági integráció segítése, a piaci szereplők érdekképviselete és érdekérvényesítése annak érdekében, hogy a hallgatók mellett a reklámpiac szereplői valamint a politikai és gazdasági döntéshozók is tisztában legyenek a szakma értékével – hangzott el sajtótájékoztatón péntek délelőtt Budapesten, amelyről a mediainfo.hu tudósított.
A szervezet a hazai piac 95 százalékának képviseletét lefedi, hiszen tagja a Class FM, a Gazdasági Rádió, az Inforádió, a Jazzy Rádió, a Juventus Rádió, a Magyar Katolikus Rádió, a Klasszik Rádió, a Lánchíd Rádió, az MTVA, illetve a Music FM. Az elnök Turi Árpád, a Class FM vezérigazgatója.
Turi korábban elmondta: jelentős problémának tartja, hogy a hallgatottságmérés nem egységes, a teljes piacnak pedig véleménye szerint az amerikai modell irányába kellene fejlődnie. Az elnök pénteken leszögezte: fél-egy éven belül konkrét eredményeket vár a régóta ígért iparági összefogástól.