Az érzelmekre hatott a DDB győztes kampánya

2012. október 15. 15:48

Több első díjat is besöpört a „Szurkolj szívből” kampány a Golden Drum reklámversenyen, valamint innovatív kategóriában elnyerte a fődíjat is, a Grand Prix-t. A TV2 műsorában a Baráth Péter, a kampányt készítő DDB Budapest reklámügynökség ügyvezető igazgató-helyettese elmondta: a sikert az hozta, hogy megpróbáltak kilépni a digitális térből, és nagy hangsúlyt fektettek az érzelmekre.

2012. október 15. 15:48

 

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!