Agyhalottak
Elég csak rápillantani a kormánypárti sajtótermékekre, érzékeljük: a parancs egy központból érkezik.
Akciókatalogus.hu néven indult új magyar weboldal, ahol a hagyományos, nyomtatott akciós újságokat, katalógusokat gyűjtik össze. Hivatalos partner, azaz print akciósújsággal rendelkező kereskedő eddig mintegy 50 regisztrált.
Akciókatalogus.hu néven indult új magyar weboldal, ahol a hagyományos, nyomtatott akciós újságokat, katalógusokat gyűjtik össze. A felhasználó regisztráció nélkül is böngészheti az ajánlatokat, de regisztrációt követően beállíthatja azt is, hogy milyen terméktípusokat, üzletek ajánlatát szeretné követni, és melyekről értesítést kapni – számolt be a Médiapiac a cégtulajdonos közleménye alapján. André Mohr tudatta azt is: a német mintára indult oldalon be lehet állítani helyalapú célzást is, azaz kiemelten a környékünkön található üzletekről és ajánlataikról lehet részletesebb tájékoztatást kapni.
Hivatalos partnerekből, azaz print akciósújsággal rendelkező kereskedőkből eddig mintegy 50-et gyűjtött be az oldal. A nagyobb láncok közül ilyen például az Auchan, a Spar, a Rossmann vagy az Alexandra. A megjelenés ára a felhasználói megtekintések számától függ.
Mohr német statisztikákra hivatkozva közölte: a fogyasztók több mint fele olvasás nélkül kidobja a print akciós újságokat, vagy eleve kéri a kézbesítést mellőzését. A vállalkozó ennek ellenére nem gondolja, hogy az Akciókatalógus kiváltása lenne a print leafleteknek, hiszen az oldal már most havi 35-40 ezer egyedi látogatót vonz. Mohr tájékoztatása szerint csaknem 1 millió euróból indult el a projekt; az összeg legkorábban 2013 végére térülhet meg.