Üzleti osztály a repülőn: nincs már igény az első osztályú jegyekre, a business viszont tör előre
Amerikában teljesen lemondtak róla, Európában még ragaszkodnak hozzá, csak az a kérdés, meddig.
A Wizz Air diszkont légitársasággal megkötött szerződés a Malév GH földi kiszolgálócég fennmaradását szolgálja a GH vezérigazgatója szerint.
A Malév GH földi kiszolgálócég fennmaradását szolgálja a Wizz Air diszkont légitársasággal megkötött szerződés. A három évre 2 milliárd forintos bevételt jelentő üzlet a GH vezérigazgatója szerint csak a túléléshez elegendő. Limburger Lóránt elmondta, hogy a diszkont cég földi kiszolgálásának megszerzésért nagy versenyben nyertek a Liszt Ferenc-reptéren tevékenykedő másik két szolgáltatóval szemben.
Bár a Wizz Airrel kötött szerződés évente mintegy 6.000 gép kiszolgálását jelenti, ez a szám mintegy negyede a Malév korábbi, 23.000-es éves járatmennyiségének. A bevétel azonban arányaiban jóval alacsonyabb, a megváltozott helyi viszonyok között ugyanis csak erős versenyben tudta a cég megszerezni a megbízatást. A feladathoz néhány munkavállaló felvételét tervezi a GH. Limburger Lóránt azonban emlékeztetett arra, hogy a Malév február 3-i leállása miatt több mint 400 munkavállalójától vált meg a földi kiszolgáló cég.