A tartalomelőállító médiavállalatok bevételeiről készített elemzést Feledy András, a Köhler és Feledy médiatanácsadó cég ügyvezetője. Ebből kiderült, a legnagyobb nettó bevétellel rendelkező Hung-Ister működésének alapját a Szerencsejáték Zrt. sorsolási műsorainak készítése adja, és a vállalat a közmédiumok összevonásának egyik legnagyobb nyertese. Második helyen az IKO Műsorgyártó, az RTL Klub és a körülötte található médiaportfolió legnagyobb beszállítója áll. A harmadik, negyedik helyen két, szappanoperákat gyártó cég található, az Interaktív és a Magyar Grundy Ufa.
Az egyes cégek részesedését az összesített bevételekből szintén a Hung-Ister vezeti 18,9 százalékkal. Azt az IKO Műsorgyártó Kft. 14,9, majd az Interaktív 11,7 százalékkal követi. Feledy cikkében megjegyzezte: a piaci átlagot jelentő 10 százalék jellemző adat a műsorgyártási tevékenység haszonkulcsára, és a piaci összesítéstől való jelentős elmaradás vagy azonnali beavatkozást igényel a vállalat működésébe, vagy a klasszikustól eltérő stratégiára utal. A Hung-Ister Zrt. 30 százalékon, a Q-Art Művészeti Kft. 18 százalékon, az IKO Műsorgyártó Kft. 10 százalékon áll, míg a piac többi szereplője 0-3 százalék között.