Ezt hallania kell: Trump győzelme miatt tomboló liberálisok kifakadásaiból készült metálszám (VIDEÓ)
A rögtönzött dal hamar népszerűvé vált.
Kilábalt a válságból az amerikai médiaipar, legalábbis a két éve növekedést mutató eredmények alapján – írta PricewaterhouseCoopers (PWC). A szektor motorja az online forgalmazás és -hirdetés volt.
Több mint 3 százalékkal nőtt tavaly az amerikai médiapiac, így mivel már 2010-ben is növekedést mutatott, ki lehet jelenteni, hogy kilábalt a válságból – írta az Index a PricewaterhouseCoopers (PWC) hétfői közleménye alapján. Tavaly a szektor motorjává az előző évi 10-hez képest most 15 százalékos növekedést produkáló online forgalmazás és -hirdetés vált, amely folyamatban a szélessávú- és a mobilinternet terjedése is közrejátszott. A PWC szerint a digitális értékesítés jövőre 13 százalékkal fog bővülni.
A PWC ez évi prognózisa szerint az amerikai elnökválasztási kampány és a nyári olimpiai játékok több mint 7 százalékkal fogják megdobni a reklámszektor bevételeit, a 184 milliárdosra saccolt eredmény pedig az egész médiapiacot magával húzza. A PWC az idei évre várható növekedést 5,6 százalékra becsüli, ami 489,9 milliárd dolláros összbevételt jelent.
A lap cikkében megjegyzi, az ágazat 2010-ben globális szinten is jó évet zárt: a hirdetési piac tavaly 3,6 százalékos növekedéssel világszerte mintegy 485,7 milliárdos forgalmat ért el, amit az Egyesült Államokhoz hasonlóan a 19 százalékkal bővülő online szektornak köszönhet. A PWC szerint ez az boom 2012-ben is kitart, az online hirdetők 17 százalékos növekedésre, ezzel együtt összesen 105,4 milliárd dolláros bevételre –számíthatnak.