Behódolt a Google Trumpnak? – eltűnt a kereső naptárából a Pride

A vállalat szerint túl sok esemény volt már a naptárban, ezért kezelhetetlenné vált. Maradtak inkább a nemzeti ünnepeknél.

Egyszerre segít a hirdetőknek és az online médiumoknak a Google új fejlesztése, amely a Google Consumer Suvey részeként indult – írta a Kreatív az Adweek cikke alapján.
Az online sajtótermékek bevételeinek növelését kívánja segíteni a Google új szolgáltatásával, amely a Google Consumer Suvey részeként indul. Ennek keretében a lapok tetszés szerint kiválaszthatnak cikkeket, amelyeket csak akkor ér el az olvasó, ha előtte megválaszol egy kérdést a Google közvélemény-kutatásában. A kiadók minden válasz után 5 centet kapnak – írja a Kreatív az Adweek cikke alapján.
A kutatást a Google a hirdetőknek fejlesztette ki, kifejezetten marketingcélokra. A rendszerbe a pénzt ezek a hirdetők teszik bele, és később ennek egy részét osztják szét a résztvevő médiumok között. A Google első partnerlapjai az Adweek, a New York Daily News, The Star Tribune vagy a Texas Tribune.