Be kell menni egy valóságshow-ba fél évre, abból meg lehet élni, ha valaki jól csinálja. Tehetség nélkül ugyanakkor nem lehet sokáig képernyőn maradni – állítja Sebestyén Balázs, aki a Celeb PR interjúsorozatának vendége volt a BKF-en. Kottász Adél beszámolója.
Sebestyén Balázs április 17-én, kedden, a Celeb PR interjúsorozatának vendége volt a BKF-en. A rendezvényen Kurucz Adrienn pr szakértő, újságíró, és Perlaky-Papp József szakértő kérdezték a brandépítésről.
Több mint 500 érdeklődő érkezett az eseményre, ezért nem mindenki fért be a beszélgetés helyszínére. A kint rekedtek kivetítőről figyelhették a történéseket.
Balázs elmesélte, hogy érettségi után, 20 évesen jelentkezett a Z+ kábel tv-be dolgozni. Karrierjét az RTL Klub-on folytatta, bár egy alkalommal a folytatást veszélyeztették az előző munkahelyén elkövetett hibái. Megjelentek ugyanis a YoutTube-on a hírhedt videók, melyeken kellemetlen helyzetbe hoz másokat. Bizonytalanná vált a helyzete egy időre, de végül maradhatott a csatornánál. Mára Balázs az RTL Klub egyik arca.
Hogyan építette a karrierjét? Eleinte nem tudatosan, de ma már odafigyel. Elmondta, hogy Vágó István mellett műsort vezetni például hozzáadott a Balázs-brand értékéhez, ahogy a rádiózás vagy a könyve a Szigorúan bizalmas is. Szerinte karrierje következő lépése egy late night show vezetése lenne, de nem sietteti.
A beszélgetés végén szót kapott a közönség, azonban a kérdéseik nagy része szakmailag nem volt releváns. „A húszas éveidben hol buliztál?” „Hogy állsz a tojáskeltetéssel?” (A Class FM rádió irodájában próbáltak egyszer Balázsék tojást keltetni.)
Szerencsére azért konstruktív, témához kapcsolódó kérdések is elhangzottak: „Mi hogy kerülhetünk képernyőre?” A válasz azonban kiábrándító volt. Balázs szerint be kell menni egy valóságshow-ba fél évre, abból meg lehet élni, ha valaki jól csinálja. De tehetség nélkül nem lehet sokáig képernyőn maradni. „Mit vállaljunk mi a pályánk kezdetén?” Meg kell találni a motivációnkat. Ha ez megvan, akkor azt kövessük. Menni kell, kilincselni kell. Nem könnyű a helyzet, de a szamárlétra járható. Emellett már az elején döntsük el, mennyit információt adunk a ki a magánéletünkről: „az ember eldönti, hogy milyen utat választ, hogy mit vállal és hogyan bánik a bulvárral. (…) Ha az ember nem használja el magát a bulvárban, akkor élete végéig képernyőn lehet.”