„Ezzel át is térünk a Pinterest+média témára. Működik? A Pinterest nyilván használható könnyen létrehozható képgalériaként. (De vajon nem esünk újra a Facebook-csapdába? Nem ajándékozzuk oda ezzel saját forgalmunk jelentős részét valaki másnak?) Egyelőre inkább még csak kísérletekről hallani, valós, mérhető eredményekről kevésbé.
Ismét előkerül a konverzió problémája: Vonzó képekkel nagy forgalmat lehet kiadványunk oldalaira irányítani, de hogyan lehet ezeket az érdeklődőket visszatérő, tartalomfogyasztó látogatóvá alakítani? Néhány jó tanács a kezdetekhez a ROBQUIG blogból. (Biztos vagyok benne, hogy nagyon rövid időn belül nálunk is tömegesen kínálják majd szolgáltatásaikat a Pinterest-tanácsadók.)
Mindenképpen érdekes, ahogy a semmiből kinőtt ez az új közösségi hálózat és érdekes, ahogy a cégek igyekeznek a lehető leggyorsabban ráugrani. Nem véletlen azonban, hogy egyeseknek a Second Life nagyon is virtuális valósága erről jut az eszükbe. 2006-ban cikkek tucatjai jelentek meg (a legtekintélyesebb üzleti lapokban is) a játékban rejlő üzleti lehetőségekről, ismert cégek tekintélyes összegeket költöttek virtuális üzletük kialakítására. Bár a játék még ma is létezik, a »jövő üzletéről« már senki sem beszél, a nagy lapok is régen bezárták virtuális szerkesztőségeiket.
Jósolni nem merek. Vannak emberek, akik bélyeggyűjtéssel is sok pénzt kerestek.”