Pressman búcsúajándéka: ismét Polyákék fogják osztani az amerikai pénzt a balliberális lapoknak
Még a 2026-os választás előtt kap egy utolsó „dollárfröccsöt” az ellenzéki sajtó.
Rich media megoldásokra hirdet versenyt a Cemp Sales House és az Adverticum, ahol az első hat helyezettet értékes nyereményekkel díjazzák majd. A fő cél az olvasóbarát hirdetések létrehozása.
„A CSH szentül hiszi, hogy a jó hirdetés jót tesz a terméknek., ezért azt kérjük, hogy találj ki olyan hirdetést, aminek olvasóként is örülnél” – olvasható a Cemp Sales House blogján a versenyfelhívás. Az április hónapra szóló kreatív, rich media megoldások kialakítására szóló kihívást a CEMP Sales House és az Adverticum közösen hirdette meg.
Az első hat legjobb eredményt a kiírók értékes nyereményekkel, illetve 30 százalékos hirdetési kedvezménnyel díjazzák. A kampányok beküldési határideje április 9.-június 10. Kikötés, hogy a pályamunkákban a CEMP Sales House kiadványainak rich media felületeit használni kell.
A zsűri tagjai: Merényi Dániel (Napirajz, Merényi kerékpárok), Román Balázs (Kreatív), Balatoni Emese (Adverticum, IAB), Sixx (Comment:com), és Karotta (Index).