Este olyan történik Szoboszlai Dominikkel, ami rég nem – és ennek minden magyar tiszta szívből örülhet
Spanyolországba utazik a Liverpool csapata.
Hat százalékkal csökkentek a televíziós reklámbevételek egy év alatt, miközben a rádiók 2 százalékkal növelték ilyen jellegű bevételeiket – mondta Nagy István Ottó, az Ernst & Young üzleti tanácsadási szolgáltatásának vezetője csütörtökön Budapesten.
A televíziós reklámbevételek tavaly 6 százalékkal 54,9 milliárd forintra csökkentek, míg a rádiós reklámbevételek 2 százalékkal 4,6 milliárd forintra nőttek – mondta Nagy István Ottó, az Ernst & Young üzleti tanácsadási szolgáltatásának vezetője csütörtökön Budapesten. A felmérésben 52 televízió és 4 rádióállomás vett részt, a televíziók száma héttel gyarapodott a 2010. évihez képest, míg a rádiók száma eggyel csökkent. A reklámbevételi adatokat a részvevők szolgáltatták, az egyedi számokat az összegzés után megsemmisítették - közölte Málnay B. Levente, a tájékoztatót szervező Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének elnöke.
A televíziók közül az m1, m2, Duna TV, a két nagy kereskedelmi tévé, de a Hír TV és az ATV szolgáltatott adatokat. A rádiók közül a Magyar Rádió, a Juventus, a Class FM és a NEO FM közölte eredményeit. A tévéknél a piaci lefedettség 99, a rádióknál 75 százalékos a nézettségi adatok alapján. A bevételi adatok „nettó-nettó értékek”, sem a kedvezmények, sem az üzletkötői jutalékok, sem pedig a barter bevételek nem szerepelnek azokban.
A televíziós bevételből 39,7 milliárd forint jutott a földi sugárzásúakra, ez 10 százalékkal kevesebb a 2010. évinél. A 15,1 milliárdos nem földi sugárzású bevétel 8 százalékkal emelkedett egy év alatt. A nem földi sugárzású adók bevétele a 2008. évi 15 százalékról nőtt a tavalyi 28 százalékra. A földi sugárzású tévék annak ellenére kapják a reklámbevétel 72 százalékát, hogy – a nézettségi adatok alapján – csak a piac 54,7 százalékát fedik le. A nem földi sugárzásúaknak – a bevétel 28 százaléka ellenére – 44,6 százalékos a piaci lefedettségük.