A politika eredményorientált műfaj

Ha a Fidesz nyer, a kampányfőnöke mennybe megy ezen videó miatt is. Ha veszít, akkor majd azt mondhatjuk utólag, hogy ez a videó ugyan nagyon nézett lett, de erősen túllőtt a célon.

Videoklipben mutatja be tevékenységét az Origo Zrt., a médiacsoport sales tevékenységétől, az újságírói munkán át, egészen a televíziós csatornáik számaiig.
A bő háromperces klipben a magát az első digitális médiavállalatként meghatározó Origo néhány szám, név és arc felvillantásával támasztja alá a médiacsoport erejét. 4 millió aktív Freemail-fiók, napi 600 ezer látogató (és összesen 85 millió feltöltött fotó), az iwiw.hun, havi 800 ezer látogató a Postren, 100 ezer okostévé alkalmazás, 200 ezres nézettségű legnézettebb saját videó és 1,5 millió háztartásban fogható életmódcsatorna, a LifeNetwork.