Elárulta a MÁV főigazgatója, mi lesz a vasútállomásokkal
Fekete Zoltán kijelentette, első a közlekedési, a vasúti funkció megtartása, ennek rovására fejleszteni nem lehet, de a helyi közösségek ellenében sem.
Jogorvoslatért folyamodott az Orangeways: a cég szerint nem indokolható a midibusztender eredménytelennek nyilvánítása.
Az Orangeways jogorvoslati kérelmet nyújtott be a Közbeszerzési Döntőbizottsághoz (KDB) annak megállapítására, hogy a BKV Zrt. valós és okszerű indokok nélkül minősítette eredménytelennek a midibusztendert. Az Orangeways közleménye szerint az új járművek forgalomba állításának elhalasztása naponta több mint 30 millió forintos veszteséget okoz a BKV-nak.
A BKV november 19-i döntésével a tender győztesének az Orangewayst hirdette ki, amely a szerződés hatéves időtartamára 1,3, illetve 3,2 milliárd forinttal kedvezőbb ajánlatot nyújtott be két versenytársánál. A döntést a harmadik helyezett megtámadta, a BKV február 17-én a BKV a pályázatot eredménytelenné nyilvánította. A tender 8 budapesti buszjáraton 40 új autóbusz üzembe állítására és folyamatos működtetésére vonatkozott.