Megadta magát Kijev: elfogadtak öt magyar követelést – Budapest azonnali válaszára várnak

Kezdenek rádöbbenni arra, hogy Magyarország jóváhagyása nélkül nem lesznek EU-tagok.

A négyes metró déli fúrópajzsa elérte a Baross téri végállomás helyszínét. Pénteken jelentősebb műszaki nehézségek nélkül megépült az első szakasz utolsó 450 métere.
Ezzel a déli alagút építése befejeződött, de hamarosan kész az északi is. Ha minden a tervek szerint alakul, az északi párja is eléri július első felében az állomást, így nyár közepére a teljes pajzsos alagútépítés véget érhet az első szakaszon.
Őszig zajlik majd a pajzsok kiszerelése, ezt követően pedig befejeződhetnek a pesti oldali állomások szerkezetépítési munkálatai. A 4-es metró alagútépítő pajzsai 2007. április 3-án indultak el az Etele térről 7,4 kilométeres útjukra.