Kilenc év után megszűnik a férfimagazin magyar kiadása.
2009. november 10. 11:40
p
0
0
1
Mentés
Decemberben, kilenc év után megszűnik a magyar For Him Magazine (FHM), így a Marquard Media érdemi vetélytárs nélkül maradt a havi férfimagazinok piacán - értesült a Kreatív. A magazint megjelentető Hearst Sanoma Budapest (amelynek a Sanoma Budapest ötven százalékos tulajdonosa), egyetértésben a tulajdonostárs Hearst Magazines Internationallel, valamint a licenszbeadó Bauer Mediával döntött így a válságra hivatkozva.
A licensztulajdonos nem zárja ki, hogy évek múlva egy másik kiadó újra próbálkozzon a magazin kiadásával. A kiadó szerint a férfimagazinok piaca nemzetközi szinten és Magyarországon is évek óta nehézségekkel küzd, s ezt a tendenciát a válság csak tovább erősítette.
Egy nemzetközi felmérésre hivatkozva a legolvasottabb politikai hírportáljának hazudja magát a Telex, holott a valós adatok alapján pár hellyel hátrébb van. Érdekes mód a régóta az első tíz közt szereplő Mandiner meg sem jelenik a felmérésben.