Kommunista propagandista vezetésével aggódik a baloldali sajtó a magyar sajtószabadságért

A MÚOSZ alelnöke a propagandacikkekért még ösztöndíjat is nyert.

Egyes cégek erejüket felhasználva igyekeznek arra kényszeríteni másokat, hogy megváltoztassák a viselkedésüket, és nemre vagy bőrszínre tekintettel járjanak el, amikor új munkatársakat vesznek fel.
Apáti Bence egy YouTube-videóban próbálta meg röviden összefoglalni és bemutatni, hogy a multinacionális vállalatok hogyan igyekeznek az adott mainstream ügyekbe becsatlakozni annak érdekében, hogy nagyobb profitra tegyenek szert.
„Te elvárod, hogy a benzin, amit a kocsidba teszel, melegbarát cégtől származzon? Ugye, hogy nem érdekel annyira? Megvennéd, ha tudnád, hogy a kedvenc kávédat, amit munkába indulás előtt szürcsölgetsz, azt 8 éves gyerekek szüretelték, éhbérért? Ugye, hogy nem. Pedig valószínűleg ez előfordult már. Ahogy az is, hogy a cipődet, a pulcsidat kényszermunkatáborban varrták rabok. Erről meg talán nem is hallottál. Nem a te hibád.
A nagy cégek ezt nem szokták kitenni az ablakba. Amit viszont kitesznek, az a szivárványos zászló. De azzal mit akarnak elfedni?”
– tette fel a kérdéseket Apáti Bence.
Apáti felhívta a figyelmet a BlackRock vagyonkezelő gyakorlatára is, amiről Larry Fink beszélt egy videóban. E szerint, mint a világ legbefolyásosabb cége, könnyedén rá tudnak kényszeríteni más vállalatokat, hogy megváltoztassák a viselkedésüket, és nemre vagy bőrszínre tekintettel járjanak el, amikor új munkatársakat vesznek fel.
Azzal, hogy a legnagyobb multik mindig beállnak valamilyen aktuális trend mögé, igazából nem az adott társadalmi csoport, vagy valamilyen eszme támogatását valósítják meg, hanem kizárólag a profitmaximalizálásukat tartják szem előtt.
Nyitókép: AFP/Anadolu Agency/Pool