
Tisztelt Budapesti Lakógyűlés! Nem szeretek adathalászatokban részt venni
 2023. május 23. 20:10 
Így ebben a formában nyújtom be, hogy szerintem mi történjen a Lánchíddal.


„Tisztelt Budapesti Lakógyűlés! Nem szeretek adathalászatokban részt venni sem papíralapon, sem online, de válasz nélkül sem szeretném hagyni a T. Lakógyűlés kérdéssorának egyetlen releváns kérdését. Így ebben a formában nyújtom be, hogy szerintem mi történjen a Lánchíddal.”
Kapcsolódó:
Nyitókép: Facebook
Összesen 93 komment
 A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot. 
Sorrend: 
Ekrü123
 2023. május 25. 07:43 
Karácsonyt , ha kizárja az autósokat a Lánchídról, naponta kötelezni kell háromszor,  hogy átkerékpározzon Pestről Budára a Lánchídon, majd fel a várba, Gellért-hegyre vagy csak a Rózsadombra...Komolyan, mennyire kell idiótának lenni ahhoz, hogy valaki Amszterdammal példálózzon, miközben figyelmen kívül hagyja Budapest földrajzi helyzetét? Amszterdam sík terület, a budai rész pedig...
Válasz erre
1
0
Sün Balázs
 2023. május 25. 00:50 
Karácsony ismét kistafírungozott valakiket elég rendesen! 100 millió feletti (közbeszerzési értékhatár meghaladó) összeggel. Volt erre a szolgáltatás megrendelésre közbeszerzési eljárás meghirdetve?
A "lakógyűlést" szervező/bonyolító cégek egy bagázst alkotnak. Egyik cég Gerő Dánielé, a másik pedig Gerőné-Gurka Boglárkáé a cégnyilvántartás szerint.  No és hogy megy náluk szabályosan az adatkezelés? Arról véletlenül sem ad számot a honlapon magát "közös képviselő" főpolgármester!!!!
Válasz erre
1
0
CharlieM
 2023. május 25. 00:49 
Karácsony sokat tanult a nemzeti konzultációból, sikerült teljesen ugyanolyan stílusú, ostoba gyökér kérdésekkel előállni.
Válasz erre
2
0
Gonella
 2023. május 24. 16:23 
sztem a Lánchíd kicsit drága gyalogos hídnak. vhol a Batthyány tér és a Kossuth tér között lehetne egy gyalogos-kerékpáros hidat építeni, azon a szakaszon a legkeskenyebb a duna.
na azt támogatnám.
Válasz erre
3
0






