„»A család az család« – hirdeti plakátjain a Coca-Cola. A Disney megtámadta azt a floridai törvényt, amely betiltotta az általános iskolás gyerekek számára a transzvesztiták által tartott szexuális »felvilágosító« órákat. A Nike évek óta tolja az erényfitogtató, a BLM-et és egyéb neomarxista társadalmi felforgatókat támogató kampányait. És sok-sok multi festi magát (meg a logóját) kötelező jelleggel szivárványszínűre egy teljes hónapra, és hajtja ki felvonulni az alkalmazottait a Pride napján, ahogy anno a kommunisták tették május 1-jén.
A nagy kérdés: el kell-e ezt tűrnünk?
Nyilván minden cég és annak vezetői olyan ideológiában hisznek, amiben akarnak. Az más kérdés, hogy a nagy jóemberkedés közepette gyerekmunkásokkal vagy éhbéren tartott kvázi-rabszolgákkal állíttatják elő a termékeiket Bangladesben, a Fülöp-szigeteken vagy Afrikában. És közben társadalmi igazságosságról, faji egyenlőségről papolnak, diverzitáskvótákat állítanak fel és kizárólag kisebbségieket vesznek fel a fehér jelentkezők helyett akkor is, ha semmilyen kvalifikációjuk nincs az adott posztra, de beleesnek egy (vagy akár több) áldozati csoportba (fekete, muszlim, nő, meleg, transznemű, bennszülött amerikai, fogyatékossággal élő stb.)